Co Nas wyróżnia to Ceny i sposób ich wyliczenia oraz kompleksowe podejście do Klienta. Nie bawimy się w drobiazgowe wyliczanie każdego nadesłanego dokumentu.
Ceny katalogowe naszych usług kształtują się następująco:
Księgi Handlowe
do 10 dokumentów – 590,00 zł netto
od 11 do 30 dokumentów – 760,00 zł netto
od 31 to 60 dokumentów – 1300,00 zł netto
od 61 to 80 dokumentów – 1600,00 zł netto
od 81 do 100 dokumentów – 1950 zł netto
więcej niż 100 dokumentów – za każde dodatkowe 20 dokumentów – 250,00 zł netto
Książka przychodów i rozchodów, ryczałt – z VAT
od 10 dokumentów – 280,00 zł netto
od 11 do 30 dokumentów – 360,00 zł netto
od 31 do 60 dokumentów– 510,00 zł netto
od 61 do 80 dokumentów – 750,00 zł netto
od 81 do 100 dokumentów – 950,00 zł netto
więcej niż 100 dokumentów dodatkowa opłata za każde 20 dokumentów dodatkowo – 200,00 zł netto
Książka przychodów i rozchodów, ryczałt – bez VAT
do 10 dokumentów – 220,00 zł netto
od 11 do 30 dokumentów– 320,00 zł netto
od 31 do 60 dokumentów– 470,00 zł netto
od 61 do 80 dokumentów– 670,00 zł netto
od 81 do 100 dokumentów – 820,00 zł netto
więcej niż 100 dokumentów dodatkowa opłata za każde 20 dokumentów więcej – 150,00 zł netto
Pracownicy
Koszt obsługi kadrowo-płacowej kształtuje się jak poniżej:
od 1-10 30 netto za osobę
od 11-50 25 netto za osobę
od 51-100 22 netto za osobę
od 101-150 20 netto za osobę
więcej niż 150 pracowników dodatkowa opłata za każdego pracownika wynosi miesięcznie – 18 zł netto
Niniejsza oferta jest informacją handlową i nie może być uznawana za ofertę w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego.
Za sporządzanie rocznych sprawozdań i rozliczeń finansowych BIURO RACHUNKOWO PRAWNE IMPULS PRO nie pobiera dodatkowej opłaty w przypadku stałej współpracy przez okres min. 3 miesięcy w przeciwnym wypadku odpłatność wynosi równowartość wynagrodzenia za ostatni miesiąc roku obrotowego
W przypadku uproszczonych form prowadzenia ewidencji podatkowej (ryczałt i karta) ceny kształtują się od 160 zł.
Odpłatność za raportowanie (GUS, NBP, KRS, itp.) uzależniona jest od stopnia skomplikowania raportu i ustalana jest w toku indywidualnych negocjacji.
Ilekroć w cenniku podane są kwoty mowa jest o opłacie miesięcznej. Ilość dokumentów należy rozumieć jako ilość dokumentów księgowych, czyli również np. listy płac, polecenia księgowania itp.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT.
Zapraszamy do współpracy!
Zespół IMPULS PRO